Renée
Renée | LinkedIn Body & Mind 2 nov 2019

Wil je graag een fit en sterk lichaam? Deze sporten helpen je calorieën verbranden en spieren kweken

Heb jij voor jezelf als doel gesteld dat je fitter door het leven wil gaan en misschien zelfs wil afvallen? Beautify deelt in dit artikel goede sporten met je die jou helpen om je doel te bereiken. Lees snel verder als je er meer over wil weten.

Strong is the new skinny. Dun zijn zou niet het doel moeten zijn, wél het hebben van een gezond en sterk lichaam. Afvallen kan een onderdeel zijn van jouw nieuwe levensstijl als je de volgende sporten uitprobeert.

Welke sporten jou helpen bij het sterker worden en afvallen

Als je jezelf keer op keer naar de sportschool sleept, is het natuurlijk wel een beloning als je resultaat boekt. Je wil misschien afvallen, maar vooral een sterker lichaam krijgen. Hoog tijd om spieren te kweken en fitter te worden. De volgende sporten helpen je met het verbranden van de calorieën:

30-Minute No-Equipment Cardio & HIIT Workout

Get ready to torch calories with Le Sweat founder Charlee Atkins! This no-equipment workout includes three circuits that are going to get your heart rate up and have you feeling the burn. The ab sections at the end will definitely have you feeling Le Burn!

1. HIIT helpt je met afvallen

Ben je er klaar voor om jezelf een uurtje af te matten? HIIT – een hoge intensiteit intervaltraining – is missschien wel de sport waarnaar jij op zoek bent. Als je het aan kunt om jezelf tot het uiterste te drijven, kun je met deze hoge intensiteit oefeningen flink wat calorieën verbranden. Het is een intensieve maar leuke manier om aan je beweging te komen.

3 Essential Weekly Swim Workouts

It can be difficult to find the time to get into the pool & the motivation to swim any sort of structured session can be draining! Fear not! To save you the stress we have three ‘must do’ weekly workouts that Mark & Heather are going to share with you now!

2. Zwemmen is een goede sport om sterker te worden

Trek je badpak uit de kast, want we gaan zwemmen. Zwemmen helpt je lichaam met afvallen, maar ook met sterker worden. Met een uur serieus baantjes trekken verbrand je gemiddeld 880 calorieën. Tijdens het zwemmen doe je verschillende aerobic oefeningen. En het mooiste? Je hebt geen zware gewichten nodig om je lichaam in vorm te krijgen.

30-Minute No-Equipment Cardio Kickboxing Workout

Get ready to burn major calories with Eliza Shirazi, creator and founder of Kick It by Eliza. This high-intensity workout combines dance, fitness, and (of course) kickboxing. No equipment is needed, and all levels are welcome. You ready to kick it?

Deze cardio versie kun je gewoon thuis doen.

3. Kickboksen helpt niet alleen om zelfverzekerder te worden

Zoek snel een kickboksschool bij jou in de buurt op of boek een les in de sportschool, want dit is een excellente sport om je lichaam snel sterk te krijgen. Dat je er een hoop calorieën door verbrandt en kunt afvallen is een mooie bonus als je daarnaar op zoek bent. Niet alleen je zelfverdediging, je kweekt door de verschillende oefeningen ook sterkere spieren.

5 Running Tips for Beginners 🏃 5 Things I Wish I Knew about Running from the Beginning

Running can simultaneously sound like a walk in the park… and also incredibly daunting. I’ve been running off and on for a couple years now, and I feel like I’ve only JUST found my groove with running. In this video, I share with you 5 running tips for beginners, aka, 5 things I wish I knew about running from the beginning.

4. Hardlopen is makkelijk én gratis

Wat zo fijn is aan hardlopen is het feit dat je het overal kunt doen – wanneer je maar wil. Het helpt je niet alleen om je hoofd leeg te maken, maar het kan je zelfs helpen bij het afvallen. Deze cardiosport is een ‘makkelijke’ sport, maar je hebt wel discipline nodig.

Trek je sportschoenen aan, een geschikte outfit en geeft het serieus een kans. Voor extra begeleiding kun je altijd een app downloaden die je leert hoe je het rustig maar effectief kunt opbouwen.

BEST VIDEO FOR ICE SKATING BEGINNERS! || HOW TO ICE SKATE | Coach Michelle Hong

Hi Everyone, I’m so excited to share my tips and tricks for ice skating beginners. I know many of you are skating enthusiasts and have not had the chance to learn so I hope this video helps you narrow down the basic skills of figure skating. Please let me know if this video helps!

5. Schaatsen is de ideale sport voor de winter

Baal niet dat de winter eraan komt. Schaatsen – toch een typische sport voor deze tijd van het jaar – is een fantastische sport voor een gezond en sterk lichaam. De focus ligt op je uithoudingsvermogen én op je benen. Als je regelmatig gaat schaatsen kun je afvallen door de calorieën die je verbrandt, maar ook gedefinieerde beenspieren krijgen.

Meer lezen over afvallen?

Reageer op artikel:
Wil je graag een fit en sterk lichaam? Deze sporten helpen je calorieën verbranden en spieren kweken
Sluiten