Met deze tips ben jij sneller klaar ‘s ochtends en kun je langer in bed liggen

Yasmine Esser 15 jun 2016 Life

Langer in bed liggen 's ochtends is iets wat je waarschijnlijk elke ochtend wenst. En blijf je soms ook niet nét te lang in bed, zodat je daarna onwijs moet haasten? Nou, vanaf nu is al het ochtenddrama voorbij. Want met deze tips kun je je gewoon nog een keertje omdraaien en kom je zonder haasten gewoon op tijd.

1. Hang je outfits bij elkaar in de kast.
2. Zorg dat alle belangrijke dingen in je tas ziten. Het handigst is als je door de weeks één tas gebruikt.
3. Wil je wel switchen van tas? Zorg dan dat je alleen je portemonee hoeft te pakken. En dat daar alles in zit wat je nodig hebt. Je ov-chipkaart bijvoorbeeld.
4. En zorg dat je in je favo tassen standaard dingen hebt zitten als tampons en lippenbalsem.
5. Was je haar ‘s avonds.
6. Kies voor een snel ontbijt.
7. Bewaar je schoenen bij elkaar. Dat lijkt logisch, maar hoe vaak ben je wel niet de rechter schoen kwijt van een paar? Of de linker?
8. Hang items die een beetje gekreukt zijn in de douche als je er onder gaat. Zo ‘stoom’ je je kledingstuk en hoef je niet te strijken.
9. En koop geen items die snel kreuken. Bespaar jezelf de strijk kwelling.
10. Leg geen vieze dingen terug in de kast.
11. Multitask: ontbijt terwijl je je opmaakt bijvoorbeeld.
12. Of poets je tanden onder de douche.
13. Slaap met je haar in een knotje als je slag wilt. En zeg ‘dag’ tegen je krultang.
14. Check ‘s avonds vast het weerbericht voor de volgende dag zodat je kunt bepalen wat je aantrekt.
15. Bedenkt een handige make-up volgorde. En zet bijvoorbeeld thee als je je dagcrème of foundation laat intrekken.
16. En weet: dansen onder de douche is ook een soort ochtend workout.

LEES OOK: 12 fases waar je doorheen gaat als je ‘s nachts geterroriseerd wordt door een mugMUG

Reageer op artikel:
Met deze tips ben jij sneller klaar ‘s ochtends en kun je langer in bed liggen
Sluiten