No sweat! De simpelste trucs voor slanke en strakke bovenbenen

Je houdt ervan om met je vriendinnen Franse frietjes bij McDonald’s te eten en van wijntjes drinken. Ondanks dat je dat niet wil opgeven, zou je misschien wel slanke benen willen hebben. Of wat zeggen we? Slankere benen. Maar hoe krijg je dat voor elkaar zonder al te veel moeite te doen? Beautify helpt je.

Allereerst is het natuurlijk belangrijk om je lichaam te accepteren zoals het is. Dit artikel gaat absoluut niet om slanke benen krijgen binnen een week door jezelf compleet uit te hongeren. Integendeel.

Maar deze tips helpen je wel op weg om op lange termijn die mooie benen te behouden.

Tips voor slanke benen

Beautify is daarom voor jou op pad gegaan om de beste tips te verzamelen. Want ja, hoe krijg je eigenlijk slanke benen? De volgende punten helpen je om goed voor je lichaam te zorgen.

Tip 1: ga powerwalken

Je wil misschien niet te veel moeite doen, maar het is wel aan te raden om van de bank te komen. Is rennen niet zo jouw ding? Probeer dan powerwalken.

Dat betekent op een hoog tempo doorstappen en dan niet tien minuten, maar lekker een uur. Trek de natuur in met de meiden en voor je het weet heb je er al een work-out op zitten. Zónder dat het als sporten voelt.

Personal trainer Rachael Attard is al fan. Want of ze nu in één keer een lang stuk loopt of zes keer tien minuten, ze ziet alsnog een aanzienlijk vetverlies.

Tip 2: doe de juiste oefeningen

Daarnaast is het toch tijd om gebruik te maken van je sportschoolabonnement of een matje thuis neer te leggen. Je hebt maar vijftien minuten van je tijd nodig en je hoeft niet te springen om slanke benen te krijgen.

Klinkt dat als muziek in de oren? Dan is deze work-out iets voor jou:

In bovenstaande video wordt er vooral aandacht besteedt aan je dijen, omdat de meeste vrouwen die graag strak willen zien.

Tip 3: let iets meer op wat je eet en drinkt

Het is lastig om vet te verbranden bij je benen, maar die slanke benen zijn niet helemaal buiten handbereik. Sport je een paar keer per week? Zorg dan dat je ook naar je voedingspatroon kijkt.

En hé, natuurlijk moet je blijven genieten van het leven. Maar dat glas frisdrank kun je eens vervangen door een glas water en muesli is een goed alternatief voor cruesli.

Tip 4: lees verpakkingen

Lees verpakkingen van producten om bewusten te worden van wát ze er eigenlijk precies in stoppen. Zo zit er waarschijnlijk meer suiker in dan je denkt.

Wil je een heel ander eetschema? Schakel dan professionele hulp in zodat je wel alle belangrijke voedingsstoffen binnen krijgt.

Nog meer inspiratie doe je hier op.

Yes yes yes! Dit is dé truc voor die gewilde slanke en strakke bovenbenen

Reageer op artikel:
No sweat! De simpelste trucs voor slanke en strakke bovenbenen
Sluiten