Met deze oefeningen verbrand je het meeste vet en je kunt ze gewoon thuis doen

Gina Koninkx 2 apr 2018 Nieuws

Heb je iets te veel gegeten tijdens de paasbrunch? Wij hebben voor jou alvast de beste workout samengesteld om zo snel mogelijk al die paaseitjes weer te verbranden.

Om snel vet te verbranden kun je het beste oefeningen met een korte en hoge intensiteit doen. Dat heeft een groter effect op je stofwisseling dan oefeningen met een lange en lage intensiteit.

De korte en hoge intensiteit workout heeft een enorme stimulans op je vetverbranding. Zelfs nog de dag nadat je bent wezen sporten. Daardoor verbrand je meer calorie├źn dan met andere oefeningen.

Met deze oefeningen heb jij binnen de kortste keren al die paaseitjes weer verbrand, en je hoeft er niet eens voor naar de sportschool:

Push ups

Doe binnen dertig seconden zo veel mogelijk push ups. Let wel op dat je ze goed uitvoert anders gebruik je je spieren niet op de juiste manier. Je kunt beter vijf heel goede push ups doen dan twintig snelle die je niet goed doet.

Glute bridges

Hier krijg je super mooie billen van. Doe twee herhalingen van vijftien per keer.

Squats

Ook deze oefening is goed voor mooie billen en bovenbenen. Doe er dertig van en je ziet er binnen de kortste keren super strak uit.

Lunges

Je hoeft dit niet per se met gewichten te doen. Als je dat wel wil maar je hebt ze niet in huis kun je ook een pak melk vasthouden. Doe er vijftien aan beide kanten.

Side Plank

Deze oefening is best wel zwaar. Probeer het aan beide kanten dertig seconden vol te houden. Super goed voor je buikspieren.

V-Crunch

Deze is best heftig zeker als je hem als laatste oefening doet. Maar je zult merken dat dat steeds beter zal gaan. Probeer, net als bij push ups, binnen dertig seconden zo veel mogelijk goede V-Crunches te doen.

Reageer op artikel:
Met deze oefeningen verbrand je het meeste vet en je kunt ze gewoon thuis doen
Sluiten