Zo gaat yoga je mooiere billen bezorgen

Yoga lijkt bijna voor alles goed te zijn. En nu dus ook voor mooiere billen. Welke oefeningen zorgen er voor dat jij je billen straks als bijzettafeltje kunt gebruiken? Get your stretchypants out now:

[one_half]bridge-pose-yoga[/one_half][one_half_last]Oefening 1: De brug.
Ga op je rug liggen. Zet nu je benen in een 90 graden houding met je voeten op de grond en duw je billen de lucht in. Je maakt nu als het ware een halve brug. Plaats je armen onder je lichaam en span je billen aan. Hou dit vijf tellen vol. Te makkelijk? Wissel de oefening dan af door één been te strekken. De ene keer je rechter, dan weer de linker.[/one_half_last]

[one_half]half-moon-pose-yoga[/one_half][one_half_last]Oefening 2. Halve maan positie.
Ga rechtop staan. Buig nu af met je rechterarm naar beneden en laat je linkerbeen een hoek van 90 graden maken ten opzichte van je rechterbeen. Richt je linkerarm nu naar het plafond. Dit is een pittige positie, maar geweldig om je billen mee te trainen. Vijf tellen volhouden en rustig blijven ademen.[/one_half_last]

[one_half]pigeon-pose-yoga[/one_half][one_half_last]Oefening 3. Duif positie.
Buig je rechter been in zithouding positie (zoals je doet wanneer je in boedhahouding gaat zitten). Buig nu niet je linkerbeen hier overheen, maar strek hem naar achteren. Je rechterbeen ligt dus voor je gebogen en je linkerbeen ligt ontspannen gestrekt naar achter. Buig je nu over je gevouwen been heen zo ver als je kunt. Je kunt je bovenlichaam gewoon op je rechterbeen laten rusten. Vouw je armen over elkaar als een kussentje en leg daar je hoofd op. Houd 30 seconde vol en wissel dan van been.[/one_half_last]

[one_half]Shoulder-stand-yoga[/one_half][one_half_last]Oefening 4. De schouderstand.
Bij deze oefening gooi je je benen in de lucht en zorg je dat ze naar het plafond wijzen. Probeer je lichaam zo ver omhoog te richten dat je je handen als het ware als houdertjes onder je heupen kan vastzetten. Alleen je schouderbladen mogen de grond nog raken. Hou dit vijf tellen vol en laat daarna je knieën naar je oren zakken. Hou ook deze positie vijf tellen vol en rol dan zachtjes weer terug naar een liggende positie.[/one_half_last]

Wij houden ons niet verantwoordelijk voor de extra fluitpartijen van de bouwvakkers nadat jij je billen tot een jaloersmakende booty hebt getraind.

Reageer op artikel:
Zo gaat yoga je mooiere billen bezorgen
Sluiten