Steffi Rijnders
Steffi Rijnders Entertainment 28 jun 2023
Leestijd: 2 minuten

Deze Netflixserie is een combi van Emily in Paris en The Devil Wears Prada – wil je zien

Ben jij altijd op zoek naar een goede nieuwe serie? Don’t look further. Een romantische komedie en de leukste outfits in een serie? Netflix flikt het weer en komt met de serie Glamorous – een combinatie tussen Emily in Paris en The Devil Wears Prada!

The Devil Wears Prada

Wij hebben de film The Devil Wears Prada minstens tien keer gekeken en kunnen er geen genoeg van krijgen. In de film krijgt journalist Andy een baan als assistente van de hoofdredacteur van een bekend modeblad. Met haar goedkope kleren en normale postuur valt ze een beetje uit de toon, toch weet ze langzaam maar zeker haar plaatsje te verwerven.

Emily in Paris

Wij kunnen niet wachten op het vierde seizoen van Emily in Paris. Hoewel onze favo serie even wat vertraging opliep door de schrijversstakingen in Hollywood, kregen we vorige week eindelijk goed nieuws! De opnames gaan starten en deze zijn dit keer niet alleen in Parijs. Emily reist namelijk richting de andere city of love: Rome. Helaas komt Emily in Paris seizoen vier pas eind 2023 op Netflix. De serie laat dus nog even op zich wachten, dus gingen wij op zoek naar iets vergelijkbaars.

De nieuwe Netflix-serie Glamorous

Onlangs lanceerde Netflix de nieuwe serie Glamorous. Beter nieuws voor Emily in Paris en The Devil Wears Prada fans is er bijna niet. Volgens de recensies zou de nieuwe serie namelijk een combinatie zijn van de twee. Bij het zien van de trailer moesten wij in eerste instantie meer aan The Devil Wears Prada denken. Toch is de serie een stuk luchtiger en de hoeveelheid drama is ver te zoeken. Een ding is zeker: de serie kijkt lekker weg.

Glamorous vertelt het verhaal van Marco en zijn ambitie om met zijn make-up tutorials een grote bekendheid te worden. Hij krijgt de kans om te werken bij het make-up bedrijf van voormalig supermodel Madolyn Addison (Kim Cattrall). Dat blijkt natuurlijk een stuk lastiger dan gedacht, maar met vallen en opstaan, lukt het hem alsnog om een goede indruk te maken. Samen met zijn collega’s lost hij ieder probleempje op met een goede marketing actie – een beetje zoals we gewend zijn van onze Emily dus. Naast dat de serie zich weer afspeelt in de beauty, fashion en lifestyle branche waar we allemaal zo dol op zijn, kunnen we ook een flinke dosis humor verwachten. Lucky us, want de serie staat al gewoon online, tijd om te bingen dus!

Disneyland Paris verrijkt podcastwereld met tweede seizoen van ‘Op Weg Naar De Magie’